sunnuntaina, heinäkuuta 11

Yksin kotona 478

En oikeen tiedä mitä tekisin nyt. Tai olis tavallaan useempi juttu mitä pitäs tehdä ja useempi juttu mitä haluisin tehä, mut sit en kuitenkaan jaksais alottaa mitään, mut en istuu tyhjänpanttinakaa.

Kävin aikasemmin kuvaamassa nukkeja, mut nekin kuvat sain jo laitettuu koneelle ja muokattuu ja kaikki.

Sain muuten töitä vielä loppukuuks niin et alotan huomenna. Se tarkottaa et saan rahaa. Kävin sen kunniaks vähän shoppaa perjantaina. Uusii vaatteita <3 En ookkaan saanu oikeen mitään pitkään aikaan.

Arashi ja KAT-TUN on salakavalasti livahtanu mun last.fm:ään ohi monen muun kuuntelukerroissa vaik oon yrittäny pitää niitä pois sieltä kärjestä. YHYY! Lol mikä tragedia.

Tekis mieli vaihtaa tän blogin ulkoasuu, mut en viitsi alkaa tekee sitä ilman Yuffunkin suostumusta ja mielipiteitä ku ei oo ihan oma blogi vaan. 

En muuten kirjottanu mitään Traconin sunnuntaista. Ei siitä kyl kauheesti ookkaan kirjotettavaa. Maattiin suurin osa päivästä ulkona ku Yuffukin tuli pikniköimään tms. Kävin kattoo Cossideitin ja ryhmäkisan. Deitti oli ihan viihdyttävä ja ryhmäkisa...no, PERUUKIT!!!. Oli siel pari ihan hyvääkin...esitystä.

Ainii. Yks tyttö tunnisti mun cossin! Siis sen Hayaton, josta sanoin et kukaan ei tuu sitä tunnistaa. Istuskeltiin meen viltillä hiukan sen jälkeen ku olin käyny kuvaamassa Arashi-ryhmän ja yks Eito ranger tuli pyytää kuvaa. Olin ihan WuT hetken, varmaan tosi hyvä ilme ja sit sillee et joo toki oottakaas otan ton mun laukun tosta jnejne. Hehehe. Mut joo. En tosissaa ajatellu et KUKAAN tunnistais.

Heitänpä muutaman kuvankin.

Se Arashi-ryhmä

Eito rangers. Noilt vaan puuttu Ohkura eli vihree rangeri :( (ellei lasketa tota läpyskä juttuu, en vieläkään muista miks niitä sanotaan)

Katamari Prinssi ja en muista ton toisen nimee. Ne oli söpöjä.

Essi Moyashimon bakteerina. En tiiä tosta sarjasta oikeen mitään vielä, koska odotan sitä live-actionia, koska YUICHI <3

Oma Yabuki Hayato, kuvauskiitos Iksulle.

Huomasin tuossa just, että mulla on vihdoin/kerrankin toi videon lisäys kuvake. WOOHOO! Ei mulla kyllä oo just lisätä mitään videoo. Mut ehkä joskus, jos toi on tuossa toistekkin.

Jinseillä oli piknikkikin viime viikolla. Oli ihan kivaa. Paljon porukkaa ja melkein liiankin lämmin. Meni aika myöhään ja oltiin kotona vasta kymmenen aikaan. Tulipahan syötyä makeaa vaik ei pitäny mitään syödä, juoda vaan.

Ilmeisesti tylsyyksissäni kirjotan taas jotain kilometripostausta, mutta ei kai se mitään XD

Nii ostin tollaset vihreet housut ja tollasen raitapaidan ja sit pari Titimadam-koruu ja sellasen valkosen hupullisen liivin, josta ei oo kauheen selkeetä kuvaa nyt tarjolla.

Tossa se on, mut siit ei kauheesti näy. Joku kissa kummittelee nurkassa :)

Mitähän... Muutetaan Jazzien ajaks Essille ku vuokrattiin meen kämppä Jazz-vieraiden käyttöön. Saadaan siitäkin jonkin verran ylimäärästä. Pitää vaan siivota vielä oikeen kunnolla ja viedä kaikki arvotavarat kellariin, porukoille jne. paitsi tietysty ne, jotka tulee mukaan Essille. Jotain vaatteitakin kai pitäs ottaa mukaan. Sit ollaan kerätty kirpparitavaroita niin et voidaan ottaa kirpparipöytä nii päästään vähän ylimääräsestä rojusta ehkä eroon.

Katoin muuten Nobuta wo Producen vikan jakson eilen. Tykkäsin siitä lopusta. En sano muuta, ettei tietyt ihmiset spoilaannu. Monta sarjaa vielä kesken ja mun Kamen Rider projekti etenee kovin hitaasti. En kyl saa noita kaikkii katottuu ennen ku koulu alkaa niinku oli tarkotus. Mun koulu alkaa jo ens kuun alussa! Aika menee liian nopeesti. Eveki lähtee Tokioon huomenna Miksan kaa. Pitäs sillekin siirtää rahaa, et se voi ostaa mulle kaikkee kivaa. Sain sille listankin tehtyy :)

Tässä merkinnässä ei kyllä oo taas mitään järkee, ku ei mulla oo mitään asiaa. Kirjotan vaan kun on tylsää. Pian kirjotan taas jonkun täysin älyttömän fikin alun. NO EN! Sentään.

Mulla on kaalilaatikkoa jääkaapissa.

Tää Arashi tulee pian korvista ulos, mut en jaksas tehä uutta soittolistaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaAAAAAA.

Sais se Yuffukin tulla kotii. En kyllä tiedä onko siitä mitään hyötyy. Se kuitenkaan keksi mulle mitään tekemistä sekään. Vähän yksinäistä. Pitäs kai mennä ajoissa nukkumaanki tänää, ku aamulla pitäs mennä kuudeks töihin. Siinä mielessä tässä ei kai kauheesti mitään tekemistä tarviskaan enää keksiä.

Jos vaikka katsos jotain sarjaa nii pääsis eteenpäin.

Random Traconista, kuvaajana Hemi XD

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti