maanantaina, toukokuuta 10

Kauhee kriisitilanne

Eilen illalla tuli ihan kauhee tilanne, joka jatkuu edelleen. Nimittäin. Olin eilen porukoilla viettämässä äitienpäivää ja Eve teki siellä mun Kikuconin Vincent-cossiin tulevaa asetta ja autoin sitten siinä ja kun lähdin niin se näytti jo aika hyvältä, vaikka ei ollu ees valmis vielä. Nyt oon ihan varma et se Vince onnistuu just hyvin ku mun peruukkikin tuli vihdoin. Haen sen vaan postista kun pääsen täält koulusta ja sillee. Mut siis ku se tulee onnistuu, ni en oo enää niin varma siit Tsengistä. Mul oli se päällä lauantaina Jinsein vapputapahtumassa ja se näytti tavallaan ihan ok:lta, mut jotenkin epäilen et se ei oo niin hyvä kun sen pitäs olla, tai haluisin sen olevan. Nyt en tiedä haluunko laittaa sitä lainkaan sinne. Toiseks mul olis kauhee hinku pukeutua Den-O:n Yuutoks. Se olis tosi helppo ja mul olis kaikki valmiina melkeen. Mun hiukset on hiukan liian pitkät, mut se ei ehkä kaada koko maailmaa, koska väri on sama ja malli aika lähellä. Pituutta vaan on muutama sentti liikaa. Ongelma on enemmänkin se, et Yuuton vaatteet on niin perus ja niin lähellä sitä, mitä mulla on normaalisti päällä, et se olis melkeen sama kun jos en cossais lainkaan. Toisaalta en tiedä onko se sit mikään ongelma muka, koska coniin saa toki mennä cossaamattakin ja se et kukaan ei tunnista ketä cossaat, tai että cossaat lainkaan, ei tarkota ettet cossaa. Ei aina oo pakko cossata, must se on vaan kivaa. En vaan tiedä onko täs mitään järkee jos ees ymmärrätte mitä yritän selittää. Mun elämä on selkeesti liian helppoo, jos mun on pakko kehittää tälläsii ongelmii näin pienist asioist. MUTKU..... Yuuto <3 Luultavasti päätän koko asian vast sunnuntai aamuna ja otan mukaan molemmat asut. 

Tosi kiva näin ku molemmat suunnitellut asut on valmiina niin alkaa kokoomaan uutta, koska yhtäkkii kehittää päässään jonkun ihme ongelman. MUTKU Yuuto <3

Nii ja toiseen ongelmaan. Mulla oli työhaastattelu aamulla ja nyt en tiedä mitä pitäs tehdä. Mun pitäs huomenna osata kertoa, että haluunko töihin sinne. Se oli puhelinmyyntiä. Hyvät puolet olis siinä, et se olis työ ja siitä vois saada ihan ok palkkaa, eikä se olis ees kovin vaikee tai raskas työ. Huonot puolet taas on, että siitä ei välttämättä saa sitä ok palkkaa, koska palkkaa tulee sen mukaan paljonko saa myytyä. Ei siinä muuten ongelmaa, uskon et saisin myytyä ihan tarpeeks, mut ongelma on mun asenteessa, joka vaatis pikasta korjausta, eikä ihan pientä sellasta. Mun asenne puhelinmyyjiin on nimittäin ERITTÄIN kielteinen. Must on jotenkin tosi väärin soitella ihmisille ja yrittää saada niit ostamaan jotain ihan turhaa kamaa, tässä tilanteessa lehtiä. Varsinkin kun mitä ymmärsin niin noilla on taktiikkana vielä kysellä ensin kysymyksiä, joilla kerätään tietoa siitä miten hyvin kuluttajat tietää tuotteita jne ja sit pyritään myymään niille. Ei siinä mitään, mut mulla on sen kanssa ongelma, enkä oo varma pystynkö tekee jotain, minkä mä koen vähän arveluttavana ja hyvin ärsyttävänä. Kirjottaisin enemmänkin, mut mun täytyy palata luennolle nyt. Jatkan ehkä myöhemmin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti