sunnuntaina, maaliskuuta 14

Mikä päivä!

Käytiin kattomassa ensin I love you Phillip Morris. Jim Carrey ja Ewan McGregor. Oli yllättävän hyvä. Ihan pehmee ja muistutti kovasti kaikkii niitä kliseisiä yaoi-animeita ja mangoja joita oon kattonu ja lukenu viimesen parin kolmen vuoden aikana. Ainoo mitä puuttu oli ne sparklet, kuplat ja kukkaset sieltä taustalta. Mut kaikessa pöhlöydessään jotenkin sulonen.

Sit tultiin kotiin syömään canelloneja, koska kiinalainen meni kiinni jo viideltä :( Mut sit syödessä odoteltiin Jolea, joka toi mun uuden kameran. Osaan jopa käyttää sitä jotenkin, koska se toimii samalla tavalla ku Even kamera, jota Eve opetti mua käyttää <3

Lopulta yhdeksältä mentiin kattoo Liisa ihmemaassa 3D. Seki oli tosi hyvä, mut olisin ehkä tykänny siitä enemmän ihan normaalina. Ne lasit oli epämukavat. Siihen on syy miks en käytä silmälaseja. Kyl siihen sit tottu siinä elokuvan aikana vähän, mut musta toi 3D pelleily on vähän turhaa, ku en oo koskaan ollu niin innoissani noista hienoista tehoste jutuista. Jos leffassa on hyvä ja kiinnostava juoni tai mielenkiintosia hahmoja se riittää mulle. Mulle riittää tehosteina vaikka vessanpaperirullista tehdyt ufot. Myönnän silti et oli se hienon näkönen, mut olis se ollu hienon näkönen ihan normileffanaki.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti