lauantaina, toukokuuta 12

Mitä tälle on tapahtunu

Näyttääpä oudolta. Jotain uudistuksia. En oo vissii käyny vähään aikaan taas. Oon ihan huono.


Mut sain kuvia tänään joten kohta saatte luettavaa. Oltiin viikko Japanissa Even ja Hemin kaa joten juttua ja kuvia sieltä tulossa kun saan kirjotettua. Jos joku seuraa Twitteriä (joka myös tuossa sivupalkissa näkyy mun ja Hemin osalta uusimmat päivitykset) niin saattoi huomata, että sinne aina iltaisin tai muulloin hotellilla ollessa päivittelin kuvia ja päivän tapahtumia pikkuisen. Mutta tänne siis pidempää selostusta kohta puoliin. Ellen eksy taas johonkin internetin syövereihin. Yritän nyt kuitenkin mahdollisimman nopeesti etten ihan täysin unohda. Pääsee laiskuus aina iskemään välillä. Ja Avengers ja Junsun uus soolo albumi ja kaikki muu mitä tapahtuu jatkuvasti ja sit vaan kiljun yksikseni täällä ja unohdan et blogiinkin vois kiljua.


Tein tänään myös jotain mitä mun ei pitäny tehdä, mut ei ollu ketään pysäyttämässä. Oon blondi taas jonkin aikaa. Siihen asti et juurikasvu alkaa taas ärsyttää. Sit vois kokeilla jotain uutta. Miten olis vaikka ihan oranssi noin mun vasta löytyneen Shinhwa fanituksen kunniaksi. Saa nähdä millanen fiilis on sitten kun se aika tulee.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti