maanantaina, syyskuuta 5

Tracon on ohi

samoin ensimmäinen Traconin jälkeinen koulupäivä. JA JYJ TULEE BERLIINIIN MARRASKUUSSA! Ja Traconissa oli ihan kivaa. Ei taas päädytty mihinkään viralliseen ohjelmanumeroon vaikka paria piti käydä katsomassa, mut unohdin XD Ihan sikana tuttuja ja joitakin tuntemattomia ja paljon tanssimista ja kovin kuuma/hiki/kuolema. Oli ihana nähdä kaikkii ihmeisii ja yllättävän moni tunnisti meen cossit ja oltiin tosi ilosia siitä. DBSK Hwaiting and stuff and trippy shit man... oottakaa vaan kun saan tuon videon tuolta kamerasta koneelle....\o/ Joko sanoin että JYJ TULEE BERLIINIIN MARRASKUUSSA! Oon niin menossa vaikka rahaa ei oikeen oo ja joudun olee varmaan syömättä seuraavan kuukauden ja alkaa pullomummoks kirjuriin tai jotain, mut mun on PAKKO nähdä Jaejoong livenä. Ja Yoochun ja Junsu kans, mut JAEJOONG. Enkä malttais oottaa niiden uutta MV:tä ja MV teaseria. Sen teaserin pitäs ainakin tulla vielä tänään/huomenna kello 00.00. Olettaisin, että korean aikaa? Eli niinku 18.00 suomen aikaa? Voi äiti. Mut siis Traconista tulee jossain vaiheessa videota sellanen melkeen tunti ellen kovasti sitä leikkele. Kuviakin on, mut ne on Hemillä, joten niitä tulee sit kun niitä saan tai sit laitan ne kans siihen videoon. Nyt pitäis selvittää, että millon sinne Berliinin keikalle aletaan myymään lippuja et tiedän millon pitää olla rahat kasassa. En vissiin oo tilaamassa Kpoptownilta mitään vähään aikaan.


Mut mun korvikset sieltä tuli tänään.
boxi

NO pari mun YESille

En tiiä miks näitä tuli kaks ku luulin et niitä tulee vaan yks, mut ei se mitään. Maalaan toisen pinkiksi ja annan toisen olla musta. Ehkä mä ymmärsin väärin, mut en kyllä ajatellu alkaa niille valittaa kuitenkaa tästä :)
Sit oli vielä yks korvis, mut se oli niin pieni et mun kamera/puhelin ei osannu tarkentaa siihen ni en saanu siitä kunnon kuvaa. Se oli vaan musta tappi, jossa on kuutiot molemmissa päissä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti