keskiviikkona, helmikuuta 23

Vihdoin sain jotain aikaan.

Järjestin mun vaatekaapin ja sain kaikki vaatteet mahtuu ku otin sieltä kaikki cossihärpäkkeet pois erilliseen laatikkoon. Tarviin niille kyl viä vähän isomman ja vähän siistimmän laatikon ni sit on hyvä. Emmi nauro mun vaatemäärälle :( Entäs sit jos mul on parikymmentä kauluspaitaa, joista viis on valkosii. Ne kaikki valkosetki on vähän erilaisii. Toivoin et olisin löytäny jotain poisheitettävää, mut en löytäny ku ihan pari paitaa. Kyllä, tarviin mun kaikki 20 mustaa T-paitaa ja ~15 farkut. Nekin on kaikki keskenään erilaisia. Samoin ku mun viis mustaa bleiseriä ja 15 ulkotakkia ja 7 hupparia ja ne kolme samanlaista pitkähihasta paitaakin on eri värisiä. Mulla ei oo lainkaan liikaa vaatteita, mun kaappi vaan on liian pieni. Pyjamahyllyn jätin kyl siivoomatta. Sekin kai pitäs joskus käydä läpi. Ja mitä ihmeellistä siinä muka on et mul on joku kymmenen minihametta vaik pukeudun yleensä jokseenkin poikamaisesti. Joskus voi tulla sellanen olo et tekee mieli laittaa hame. Mul oli tänäänki mekko. Saa nähdä mitä käy kenkähyllylle ku Yuffu muuttaa pois ja ottaa sieltä omansa. Mul jää varmaan vaan jotku paritkymmenet :( Se kyl sano et se voi jättää mulle ne mitä se ei tarvi eli kaikki sen plattarit :) Koska oon niin lyhyt et tarviin sellasii aina XD

Siivosin muutenki mun huoneen lattian ni saan sen ehkä imuroituu huomenna. Ja sit teen kakun koska on Kamen synttärit ja katon vaik muutaman KAT-TUNin liven tai jotain. Oikeestaan sil on synttärit jo, en tajunnu et kello oli noin paljon XD Hups. Mut kuitenkin. Pitäs vielä keksii joku järkevä paikka mun laukuille. Nyt ne on urheilukassissa mun sängyn alla ja se ei oo oikeen hyvä. Ehkä voisin tunkee ne mun matkalaukkuun tai jotain. En kyl tiedä sitäkään et mitä teen sellasella määrällä laukkuja ku kuitenki käytän niistä vaan kahta. We'll see.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti