sunnuntaina, lokakuuta 10

FI*Gigglin's Laidback Fellow eli Munkkis!

Muutti tänän vihdoin meille. Tässä se pyörii, välillä mun päällä ja välillä ikkunalaudalla ja ihmettelee mihin se on joutunu :D
Tosi reipas poika, ei arista yhtään ja söikin jo hiukan.
Saas nähndä et mitä Nobu siitä tuumaa kun tulee äidin luota hoidosta. Näyttää kyllä hiukan siltä niinkun se ettis kissakaveria, se ei oo koskaan ollu ilman toista kissaa, sen vanhassa kodissakin asu sen lisäks 5 kissaa!

nyt meen pitsalle essin kaa, jatkan myöhemmi

//editto//

Nyt on Munkkismies nukkunu ekan yönsä meillä, ja hyvin on poitsu kotiutunut. Nobua se pelkäs eilen aika paljonki, pissas ihan alleen :O
Koko illan se ihan aamuyöhön asti kyyhötti sohvan alla ja murisi, kunnes houkuttelin sen omaan huoneeseeni syömään ja latikolle. Yön Munkkis sai olla mun kanssa kahdestaan mun huoneessa, ja nukkui ihan hyvin, mun vatsalla ja ikkunalaudalla. Aamulla avasin huoneeni oven raolleen että Munkkis näkee että Nobu nukuu. Kun tulin takas huoneeseeni ni molemmat pojan sängyn alla pörhisteli ja Munkkis murisi vielä vähän. 3 tunnin päästä kaikki oli jo ihan hyvin, pojat paini keskenään ja kurisi tyytyväisinä. Uskalsin jättää ne muutamaks tunniks keskewnään ku tulin töihi. Ei mulla suurta huolta oo, munkkis pääsee sinne sohvan alle kuitenkin piiloon, Nobu ei sinne mahu. Munkkis on onnekseni syöny ja juonu normaalisti.
Saas nähä mitä tapahtuu ku Meimei tulee illalla hoidosta. Junailin silti niin et jos Nobu on alkujaan Munkkiksen kaveri, ni Meimeikin hyväksyy sen. Fiksua vai mitä!

Nyt jatka töitäni.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti